Universitat de ValènciaCurriculum Vitae

JUAN CARLOS COLOMER RUBIO
JUAN CARLOS COLOMER RUBIO
Correu electrònic juan.colomer(a)uv.es
Categoria Professional TITULAR D UNIVERSITAT
Departament DIDÀCTICA DE LES CIÈNCIES EXPERIMENTALS I SOCIALS
Telèfon 963983548

Publicacions en revistes

Juan Carlos Bel Martínez; Juan Carlos Colomer Rubio; Rafael Valls Montés (2019). Alfabetización visual y desarrollo del pensamiento histórico: actividades con imágenes en manuales escolares. Educacion XX1, 22(1), pp. 353 - 374 . https://doi.org/10.5944/educxx1.20008 . ISSN: 1139-613X
Juan Carlos Colomer Rubio; Héctor Hernández Gassó; Bård-Ketil Engen (2019). Competencia digital docente: perspectivas y prospectivas para una nueva escuela. Comunicar(61), pp. 1 - 4 . ISSN: 1134-3478
PARRA MONSERRAT, David; FUERTES MUÑOZ, Carlos; ASENSI SILVESTRE, Elvira; COLOMER RUBIO, Juan Carlos (2021). The Impact of content knowledge on the adoption of a critical curriculum model by history teachers-in-training. Humanities & Social Sciences Communications, 8(64), pp. 1 - 11 . https://doi.org/10.1057/s41599-021-00738-5 . ISSN: 2662-9992
Greta Björk Gudmundsdottir; Héctor Hernández Gassó; Juan Carlos Colomer Rubio; Ove Edvard Hatlevik (2020). Student teachers' responsible use of ICT: Examining two samples in Spain and Norway. Computers & Education, 152(103877), pp. 1 - 12 . https://doi.org/10.1016/j.compedu.2020.103877 . ISSN: 0360-1315

Altres Publicacions

Juan Carlos Colomer Rubio; Juan Carlos Bel Martínez. Tecnología educativa y didáctica de las Ciencias Sociales: del peso del dispositivo a la metodología como respuesta. En Fuertes, C., Parra, D. (eds.) (2019). Reinterpretar la tradición, transformar las prácticas: Ciencias Sociales para una educación crítica. València: Tirant lo Blanch.. Tirant Lo Blanch. 2019 . https://editorial.tirant.com/es/libro/reinterpretar-la-tradicion-transformar-las-practicas-colomer-rubio-juan-carlos-9788416062249?busqueda=reinterpre
COLOMER RUBIO,Juan Carlos; SÁIZ SERRANO, Jorge; MORALES HERNÁNDEZ, Antonio J. History and geographical thinking skills: between disciplinary knowledge and knowledge for teaching in Teacher Education. En Cosme J. Gómez-Carrasco, Pedro Miralles-Martínez; Ramón López-Facal (Coord.) Handbook of Research on Teacher Education in History and Geography.. Peter Lang Publishing Group. 2021